Time to hit the road

Kommentera
Snart bär det av! Inköpslistan är färdig och kontot är redo att tömmas ;) Själv så laddar jag med en skål kalaspuffar. Väldigt nyttig och näringsrik frukost.. antar att det får bli ett stopp på vägen för att fylla på :p 
 
Vi som åker till Ullared är jag, mamma, Zlatko, Gabriella och Silva. Var egentligen bara jag och mamma från början men Zlatko är väl den enda killen som gillar att åka till Ullared så han bjöd in sig själv. Sen slank Gabriella och Silva in på ett bananskal tror jag :p Frågan är om man står ut med två tonårssystrar och deras bosniska far. Haha, ne jag älskar verkligen att umgås med min familj. The more the marrier passar väl perfekt in på just våran familj :)
 
På tal om familjen. Igår så blev det ju officiellt! Min syssling och en av mina allra bästa vänner Caroline ska ju också ha en bebis. Det känns så roligt att vi kommer att vara föräldralediga samtidigt och att våra barn kommer att växa upp tillsammans och vara i samma ålder. Lyckan är total och ja, det blir en hel del bebissnack! :) Sen får vi ju inte glömma Frida & Sofia som också ska ha nu i sommar och än är inte året slut. Ska bli spännande att se hur många mer bebisar som ploppar ut under 2015 :)