Dagislunch

Kommentera
Idag har jag dagislunch som det så fint kallas här på kassan. Det är när man har lunch redan klockan elva. Det är lördag, klämdag och nästan öde här på jobbet. Sitter i min lilla ensamhet och äter lasagne från gårdagen. Lasagne är fina grejer, bra att göra lunchlådor på då de är helt ok att frysa faktiskt. Blev varsin portion till både mig och Johan idag plus tre matlådor i frysen. Frågan är hur mycket man ska pracka in där. Jag har ju faktiskt bara typ 22 arbetsdagar kvar. Känns jättekonstigt men samtidigt väldigt skönt att man kan se ljuset i tunneln. Även fast man inte kan fatta att det är sant eller vad det där ljuset betyder.. Hajjar ni, nästa månad föder jag förmodligen min son! Jag fattar det då inte! Känner mig än så länge lugn över det, trött på att vara gravid men lugn inför en kommande förlossning men som sagt, jag har nog inte tagit in det än :p

Börjar få ont i min rygg igen. På precis samma ställe som tidigare. Får se till att försöka undvika att det går så långt som senast. Kanske borde boka in en ny massage inom en snar framtid. Before it's to late! Har ju ändå några kronor kvar att ta ut på friskvårdsbidraget också :)

Lillan, the model ;)