God morgon, god morgon

Kommentera
Jag är vaken, utan hjälp av larm! Tänka sig! Igår vaknade jag ungefär vid samma tid men på grund av att jag ställt klockan på tio. Då hade jag sovit ca 14 timmar.. Snacka om trött?! Skulle kolla matchen mellan Sverige och Kanada med Johan men stenslocknade direkt!! I guess I needed that :) först idag känner jag mig utvilad visserligen.. Jaja, ligger fortfarande i sängen och myser. Lillan ligger och håller mig sällskap. Johan med iofs :) idag är jag ledig, tänkte fixa och dona lite här hemma. Ska gå upp snart och ta mig en tripp till Clas Ohlson och ÖB för inhandling av lite småbös. Kanske blir att ta fram utemöblerna också? Vi får se :) 

Igår startade jag dagen med lite träning. Gabriella slutade tidigt så vi passade på direkt efter jag ätit frukost! Tog även tag i och pausade mitt gymkort från den 1 juni. Kändes sådär men är väl lika bra. Spara några kronor och om jag känner för det så är det ju bara att promenixa eller träna hemma :) 

Senare på dagen så skulle vi egentligen åkt på den där inspirationsföreläsningen i Skövde som ska va så himla bra inför förlossningen, speciellt för partnern. Kom dock inte iväg då hjärtat hade så ont i benet, blir jobbigt att sitta i bilen till Skövde då och sen på föreläsning i två timmar :/ får hoppas vi hinner dit innan lillen ploppar ut :) 

Hepp, nu ska jag gå upp och inte dricka kaffe. Min halsbränna har eskalerat det senaste så jag försöker välja vad jag stoppar i mig :( görtråkigt men å andra sidan så är halsbrännan och uppstötningarna tråkigare :(