Långpromenad

Kommentera
Idag vaknade jag redan vid nio. Låg i sängen och drog mig en liten stund innan jag bestämde mig för att gå upp. Släppte ut katterna, åt frukost och grejade sen med plattorna på uteplatsen. Så nu är ogräset rensat så det ser lite finare ut :) åt frukost nummer två med hjärtat när han vaknat till liv och efter det så gick vi ut på långpromenad. Nila följde även med på cykeln och vi tog en sväng till Birgers för en glass och hängde lite på lekplatsen :) Hur skönt som helat ute idag ju! Dock var jag helt slut när vi kom hem. Förberedde maten lite och sen stenslocknade jag. Hjärtat väckte mig när maten vart klar och efter det så har jag bara låtit maten smälta. Bra trött fortfarande.. Blir nästan lite orolig att det är såhär livet kommer att se ut hädanefter när man får barn. Vara konstant trött och aldrig riktigt utvilad.. Johan tycker jag överdriver. Jag hoppas han har rätt!