Two steps closer

Kommentera
Igår så satte vi upp skötbordet och idag så tvättade vi bebiskläderna, sängkläder och filtar. Imagine that! Tänkte att vi någon dag skulle testa att sätta in babyskyddet i bilen så det är gjort och så vi know how it's done när hemfärden från BB är kommen :) Det närmar sig! 33 dagar.. Snart dags att packa BB-väskan också :) 

Just nu ligger jag och hjärtat i sängen och glor på någon film. Eller ja, han kollar klart på en film som han började med härom dagen och jag skriver här. Lillen kör några moves i magen som framkallar ilningar rätt ner i hela härligheten. Inte så skönt men han lugnar nog ner sig snart hoppas jag :) 

Haft Sara & Lovisa på besök idag också. Alltid lika trevligt att träffa dom! Görs alldeles för sällan vilket är tråkigt men man försöka ses ibland iaf så man kan uppdatera sig :)

Nu ska jag försöka sova lite tänkte jag. Puss