Avig Maria

Kommentera
I onsdags så var jag, Carro och Emma på Vara konserthus och kollade på Mia Skäringers föreställning Avig Maria. Biljetterna har varit bokade sen i våras så vi har väntat några månader. Detta var första kvällen som jag var iväg från John. Jag var allt lite nervös innan. Speciellt i och med att jag fortfarande helammar. Dock har jag ju en pump så vi hade mjölk i frysen som bara vara att plocka fram och tina.. But still.. Första kvällen att inte natta sitt barn. Om det är någon gång som han helst väljer bröstet tänker jag, så är det vid kvällsgrinet :p Det hade gått galant iaf så det var skönt och jag själv hade ingen större panik på att komma hem. Det skulle bli skönt att få komma hem självklart men jag kände mig lugn med att ha vart iväg så många timmar :)
 
Föreställningen då. Alltså jag är ju såld på Mia Skäringer sedan innan så jag fattade ju att det skulle vara bra.. men det var så sjukt jävla bra. Allt. Från början till slut. Så bra var hon! Så klockren som alltid och som vi skrattade. Jag torkade många tårar. Borde skippat mascaran, hade vart enklast istället för att sitta där och gapflabba samtidigt som man puttinuttigt torkar sig runt ögonen och försöker undvika att inte se ut som en jävla scarymovie när man gick ut därifrån. Jag ångrar att jag inte var på hennes första föreställning och längtar redan till hennes nästa projekt. Jag kommer att hänga på biljettluckan till vad det nu kan tänkas bli :)