mycket trevlig helg..

Kommentera
ja för det har det varit. i fredags så klippte jag ju mig. jag klippte kort.. page.. är väldigt nöjd med det och har fått väldigt bra reaktioner från alla möjliga människor. efter klippningen blev det en fika med carro & lisa. mysigt, mysigt. sen så gick jag och carro på stan, käka pizza och så. gött :D gick även och solade på bowlingen och passade på att stoppa i lite slantar i maskinen. gick inte så bra, men det var kul ändå. resten av kvällen fram till klockan nio så drack jag, carro & alen kaffe och spelade kort :)

bebisen johan slutade ju jobba klockan nio så då gick vi och hyrde film och efter det så gick vi till källargatan och åt kinamat. väldigt gott. vi blev så sjukt mätta :) sen kollade vi på film och sov. la oss tidigt pga att vi for ju till överby tidigt på lördag morgon. väldigt trevligt det med. bara jag och min bebis. handlade lite smått och gott. mest till johan. jag hittade icke så mycket plus att jag handlade lite på fredagen.

lördag kväll spenderade jag sen med carro och alen. satt och kolla lite på tv och sen så gick vi till bowlingen och drack några öl samtidigt som vi kollade på alla fulla vuxna människor. haha, det var kul. sen vid tolv så gick jag hem. satte på en film och slocknade. sen vid tre så kom min bebis hem och kröp ner. :)

haha, ja det var min helg. väldigt trevlig som sagt.. :)

älskar min bebis johan :)