Kommer jag klara detta?

2 kommentarer

Saken är så här att jag har sovit ca 9 timmar och
jobbat 20 timmar under de senaste tre dagarna.
Och ikväll ska jag fira Amela.
Palla sitta och fundera över det.
Klart jag överlever :) haha.

Jag kom precis hem från jobbet. Mycket trevlig dag på jobbet.
Trivs så bra där. Och dom är ju så goa dom som bor där :D
Imorgon är jag ledig, skönt det.
Men jag ska jobba hela helgen! Skönt att dra in lite cash ju! :)
För det behövs verkligen.. Jag har ju mina telefonräkningar och som
sagt ett ganska stort shoppingbegär. Som har fått ligga på hyllan
dom senaste två månaderna. Så jobbigt. Men men..
Jag fryser ju inte iaf i mina gamla trasor :S ehhhhh..

Och då kommer jag även att tänka på en annan klädfråga.
Vad fan ska jag ha på mig ikväll?
Jag har verkligen ingenting... Och det suger snopp ju!
Bara så alla vet, förvänta er inget snyggt ikväll.
Jag kommer va så sleten att jag kanske inte ens blir
insläppt.. :/ Och kommer jag inte in, så får jag väl gå
till cykelinge eller soptanten och chilla lite..
Dvs dom som är klädda ungefär likadant som jag. haha!

Ne nu ska jag tycka synd om mig själv och rota igenom
mina kläder. Skriver mer sen. hejhejhejhejDÅ!

image277
 
1 amela:

skriven

DU ÄR ALLTID VACKER MY LÖÖÖÖÖVE!!! klart du hittar ngt! SES SNART.. KYSS

2 stina:

skriven

haha, sötunge! Underbart att det funkar på jobbet iaf :D Kanske ses ikväll då... Pussar