Inte så ovanligt..

Kommentera
Klockan är tre och jag & frugan är fortfarande vakna. Caroline står vid spisen och lagar lite nattakäk som vi tänkte få i oss innan vi kröp ner i sängen. Lär la inte kunna somna ändå. haha. Så uppspelta! För imorgon åker vi ju! :D

Fyfan vad nice eller. Lite jobbigt bara att vi måste gå upp tidigt imorgon. Har ganska mycket att ordna innan vi beger oss mot Landvetter. Frida är så snäll så och skjutsar oss :) haha, hon har faktiskt skjutsat runt på oss hela dagen. Väldigt tacksamma över detta vännen!

Jaja, nu börjar det lukta mat så jag ska gå till köket.

Får väl se när nästa inlägg blir. Kanske imorgon på flygplatsen, kanske från ngt internetcafé i Kreta eller kanske om en vecka. Who knows liksom. Inte jag iaf. But, hang in there. Uppdatering lär komma!

Puss och hej!




FÖRRESTEN, FÖR ER NI NYFIKNA SÅ HAR JAG UPP BILDER FRÅN
BRÖLLOPET OCH CAROLINES FÖDELSEDAGSFEST PÅ MIN BILDDAGBOK.
DÄR HETER JAG NADIASVENSK


OCH JUST DET JA, EN SAK TILL.
IMORGON ÅKER VI TILL KRETA! HAHA :)