Too late to apologize ? :/

En kommentar
Jaa, herregud. Jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Har varken haft eller tagit mig tid direkt..

Hmm, aja. Det får gå fort det här, för jag ska iväg om en stund
och jag har inte gjort iordning mig ett piss än.

Igår solade jag och lekte med Carro. Var även hos Jocke och tjöta lite skit.
Sen mötte jag upp Carro & Alen igen. På pianobaren, eller ja Sallys heter det nu ju.
Iaf, det var mycket trevligt. Vi stannade tills det stängde och sen cyklade jag och Carro hem.

Idag har jag jobbat från halv ett till fyra. Var inte så lång tid så jag tänkte att det får väl gå bra.
Innan och efter jobbet har det inte hänt så mkt.
Jag har hunnit komma hem och ta en dusch.

Ikväll ska jag hem till Katrina som vi ska fira :) Hon fyller nämligen år imorgon!
Kommer säkerligen bli very nice, det är ju med mina kära barndomsvänner
och när man är med dom så blir det inte en enda lugn stund :)
Roligt gäng det där ;)
Och sen blir det Stadt! Very nice det också. Var ett tag sen jag var där :D

Ne nu ska jag ta en cigg och sen göra iordningmig! Pusshej!












Gösslundagänget. Det är grejer det ni <3
 
1 carro:

skriven

hallo hallo där =) nu är jag tillbaka, har varit så himla mkt den senaste månaden. Blev sjuk i Indien och sen har vi gjort en massa så inget bloggande =) Hoppas allt är bra här, kram!