Tacotime.

Kommentera
Hej på er.
Sitter här i "finrummet" och tänkte skriva några rader. Lite kyligt pga att det inte finns några fönster, enbart en presenning eller vad man ska kalla det? Whatever. Vädret är lika dåligt idag som det var igår. Okej, nu kanske jag ljög lite för igår så öste det verkligen ner! Idag är det lite mer till och från.. Men det är ju fortfarande långt ifrån för att man ska vilja dra på sig trädgårdshandskarna och lägga sig på knä i rabatten.. Som ni säkert redan förstått att jag väldigt gärna vill :)

Igår så blev det iaf en sväng på Marieberg och lite andra köpcentrum. Blev lite bitter efter en stund för jag hittade så sjukt mycket läckra skor men inga som jag kände att jag hade råd att unna mig. That sucks, jag som hade hoppats på ett superfynd. Men icke!

Än så länge har jag knappt vart utanför dörren idag förutom när jag ska ta mig en smoke.. Har mest suttit inne och slappat. Spelade monopol med Jessica förut. Typ första gången i mitt liv som jag spelade det på riktigt.. Hur det gick ska vi knappt prata om... Losade alla pengarna och gick säkerligen minus.. Haha, gav upp iaf..

Som rubriken lyder så blir det tacos ikväll. Hör att det fräser där ute i stekpannan så jag antar att jag borde avsluta här så jag kan gå och hjälpa till som jag egentligen sagt att jag ska göra. Yeye, efter maten och några glas vin så ska vi bege oss och bowla.

Ska bli en ny och spännande känsla att spöa skiten ur lite Kumlabor. Haha :)
Nu ska jag hacka lite grönsaker. Puss.