Den lilla lådan

En kommentar
För ett tag sen så köpte jag en låda som jag tänkte ha bebiskläder i då den byrån som ska bli klädesbyrå till lillen inte riktigt är klar. Den är slipad men har fortfarande inte målats. Bli för trångt att göra det inomhus så får avvakta tills det blir lite värme ute :) Iaf, sedan ett tag tillbaka så är lådan full.. Plus att jag har en påse vid sidan om som är fylld med bebiskläder.. Så nu får jag nog tänka om vart jag ska ha hans kläder alternativt så får det bli lite varmare ute :)
 
Om två veckor så ska jag och mami åka på den obligatoriska Ullared-trippen för köp av babygrejer. Åhhh, det ska bli så kul plus skönt att få det gjort! Nu är det lite så att man inte vill köpa för mycket på grund av att man tänker att det kan finnas till bätte pris på Ullared. Lite segt för mig som gärna vill ha allt klart nu, gärna igår liksom. Jag har för guds skull redan köpt hem lite blöjor! Då kanske ni förstår vilket kontrollfreak jag kan vara?! 😂😜 
 
 
 
 
1 Malin:

skriven

Men så söta grejer!! 😍