Fyra dagar

Kommentera
Fyra dagar kvar till beräknat datum. Just nu är det så segt! Varenda dag undrar man om det är just idag som jag ska få träffa min son för första gången.. Men icke, not yet.. 

Klockan är förövrigt strax efter sju på morgonen. Midsommarafton. Jag har legat vaken sedan strax efter tre.. Hjärtat var också vaken då så vi fastnade och pratade en stund. Vid fyra så konstaterade vi att vi båda var hungriga och tjugo minuter senare satt vi i köket och åt nygräddade pannkakor :) sen har jag som sagt inte kunnat somna om.. Något som Johan inte hade några som helst problem med :p Får hoppas att jag efter detta inlägget lyckas somna iaf två timmar innan klockan ringer. Ska ut till mamma vid elva/tolv. Det blir lite mat och bara umgås med familjen :) senare i eftermiddag/kväll så ska vi till Emma & Mattias. Efter det BB förhoppningsvis, hehe :)

Hepp, försök nummer fyrtiosju till att sova! Puss