tidsfördriv

En kommentar

Jag har sjukt tråkigt och jag vill inte sova än. Jag fixar och trixar lite mer här nu. haha, tänkte lägga upp lite bilder :)

-På bild nr 1 har vi min syster Isabell. Hon må va en fjortis men en söt sådan och hon är ju faktiskt bara 14. haha, aja men som ni säkert också ser så kommer hon bli en vacker kvinna precis som sin älskade syster som ni kan se till höger på kort nr 2.                                                                    

image19        image20

- På bild nr 3 så har vi en bild på min andra syster Silva, 7 år och en av mina älskade katter Skrället. Även dessa är sjukt vackra varelser och jag värderar dom högt.
- På bild nr 4 så har vi båda mina katter. Meja till vänster  & Skrället till höger. Världens bästa katter. Promise.

image23  image24

Ne nu ska jag leta bilder. haha, finns fortfarande 3 syskon som inte har kommit med på bild. brb. so long!

 
1 DianaKines:

skriven

Ahw, Mini nadias !
Söta "Svenskar" ;);)