long, long time ago..

Kommentera
sen jag skrev ett par rader här. och ja, det har hänt väldigt mycket känns det som. jag var på semester med min kära men väldigt underliga familj i kroatien. det var väldigt trevligt. sen kom jag hem i 4 dagar och därefter for jag till malaga för att bo där i 4 månader. men icke sa nicke, det tog inte mer än 5 dagar förens helvetet brakade löst och jag sat på flyget hem. haha. men det var nog ödet, för så glad jag är över att va hemma hos alla det går inte beskriva egentligen. jag saknade alla så sjukt mycket. men som sagt nu är jag hemma igen och allt rullar på som vanligt. jag tillbringar mina kvällar genom att sitta och sälja arbetarbladet på ett företag vid namn infoone, som säkerligen alla känner till. haha. aja, det är jobb, pengar måste man ha. för nu så har man ju slutat skolan och då måste man jobba :) nu kom min bebis, jag uppdaterar mer sen :D

sooo, now I´m back.. pojken min tog en liten rast och hälsade på mig, det var trevligt ;) är så jävla kär i den pojken att det inte går att beskriva, han är helt underbar. och bara min.. oh, yes! aja, tillbaka till ämet. jobb. som sagt pengar måste man ha och 8000 kr i månaden är ju inte så dåligt ändå för att bara va 75%, det tycker icke jag iaf. plus att även om det suger att jobba 14:30-21:00 så kan man se det från den positiva sidan också. jag har tid till att läsa till mitt körkort. vilket jag inte börjat med än men snart förhoppningsvis. hade jag jobbat dag så hade jag aldrig ens tänkt tanken att ta upp den där jävla boken och läsa. Ne för då vill jag ju va med mina vänner och min älskade pojkvän. vilket jag inte kan på dagarna för dom går ju i skolan eller jobbar dag. :/

ne nu orkar jag fan inte skriva mer. känns som om jag mest dillar skit. haha. aja. ha det. hej