Åh nej..

7 kommentarer
För det är ingen vanlig dag. Nej, det är Nadias födelsedag. Hurra hurra hurra!

När som helst ska jag få mina presenter från älsklingen =) Kom precis hem från mamma. Vi har vart där ute och ätit smörgåstårta. Det var gott, som alltid.

Vad som händer ikväll återstår att se. Är ju fortfarande inte 100 % frisk än men jag kan lova er att boxen med Tania som står i kylen lockar ngt djävulskt ;) haha.

Gott nytt på er =)

 
1 Fiiisa:

skriven

Grattis bruden På 20 årsdagen ;) Puss Lisa

2 gabriella:

skriven

grattis tjejen!!

3 malin:

skriven

GRATTIS SÖTNOS! =) <3

4 Frido:

skriven

Grattis Nadia!! hoppas du hade en fin dag!

20 år! ja, nu får du följa med mig och carro

in på systemet nästa gång det blir en örebrotripp!!

Pusspuss

5 Frido:

skriven

Grattis Nadia!! hoppas du hade en fin dag!

20 år! ja, nu får du följa med mig och carro

in på systemet nästa gång det blir en örebrotripp!!

Pusspuss

6 Anneli:

skriven

GRATTIS i efterskott gumman! Hoppas att du hade en super bra födelsedag och ett fantastiskt nyårsfirande! Hade gärna hängt med på fikan på stan men har varit borta över nyår. Kanske hinner ses en sväng innan jag också sticker?! Hade varit skoj! PUSSS

7 michelle:

skriven

helvete va brun du är på bilden !! :)