Taliban-Nadia !

Kommentera
Japp här sitter jag med en turban på huvudet. Haha, ne men en handduk rättare sagt. Kom nyss ut ur duschen, den satt inte helt fel! Blev ingen solning idag som jag skrev igår. Hade ställt klockan på halv tio men vaknade upp till sjukt mulet väder så jag valde att somna om igen! Blir väckt av Caroline klockan ett då hennes mamma erbjudit oss att följa med till Trollhättan för att leta klänning till Freddies bröllop. Så det var bara att kliva upp och snabbt fräscha upp sig lite. För 10 minuter senare stod mormor Eivor utanför. Redo att bege sig till Tun till att börja med. Och så fick det bli. Åkte dit, åt frukost och drack en kopp kaffe, sen så var vi fit for fight.

Väl framme på Överby så vandrade vi i många affärer, fram och tillbaka, rev och härjade som bara den. Men tro fan att det inte fanns en enda klänning som man ville ha. Nene, jag och Caroline kom tillbaka till Lidköping med enbart varsin sjal inhandlat. Men fin var den allt :) Grööön! Grönt är skönt som man säger ;)

På vägen hem så kom vi på den briljanta idén att vi skulle grilla korv när vi kom hem. Så vi bjöd över Sebastian som även fick stå för drycken. Det blev lättcider. haha, gottgott! Aja, och vi stod för maten :p Det bjöds på korv med bröd & Pommes med Cafe de paris-sås. Så sjukt gott alltså! Efter det har vi väl inte gjort så mkt. Suttit och snackat skit. Jag och Sebastian satt även och grejade lite med den mobilen som jag har fått låna av honom :) Så snällt så att låna ut den till mig. Pallar fan inte ha pappas gamla, folk hör mig sååå dåligt. Måste typ skrika :/ Not so funny.

Well well, imorgon är det torsdag. Skulle egentligen tagit en fika med Katja innan jobbet men fick precis återbud från henne. Så vi får väl se hur vädret blir imorgon. Om jag lägger mig och solar lite innan jobbet eller om jag städar här hemma :) Tänkte göra det innan pappa kommer hem. Då blir han glad :) Han har ju nämligen lämnat sin älskade dotter hemma själv för att han har dratt till den stora huvudstaden här i Sverige, nämligen Stockholm för er som inte vet det. haha :)

Jaja, snart är det väl sängen som gäller. Lika bra att lägga sig i tid. Hoppas bara inte att jag drömmer sådana skumma drömmar som jag hade inatt. Inte kul alls.. Paniiik.. Eh, det var väl allt för idag. Hade även tänkt att lägga upp lite bilder på vad jag inhandlat dom senaste dagarna om jag lyckas få några nice pics ;)

Kärlek och värme åt folket! Mjauuu!