Kära blogg ! :)

Kommentera

Har nyss kommit hem från en lång promenad med Malin.
Tänkte skriva och berätta lite kort om min dag :)

Mötte upp Carro vid halv tolv när hon hade lunch.
Beger oss därför till Söderströms och köper kaffe!
Och där sitter vi. Skvallrar, spanar och bara myser.
När Carros lunch är slut så kommer min kära Matilda
och slår sig ner. För då var det nämligen dags för en fika
med henne ;) Var ett tag sen vi fikade nu, så det var allt dags ;)
Efter mycket prat så är det dags för mig att bege mig till jobbet!

Jobbet har gått bra, som vanligt. Jag trivs fortfarande väldigt bra
och klarar mina sysslor very good :)

Jobbade till halv tio, cyklade därefter hem och käka lite.
Han knappt äta klart förens jag blev sugen på en promenad
så jag tog kontakt med min lovely Malin. Cyklade till henne
och nu har vi vart ute och gått i ca 2 timmar eller ngt.
Mycket trevligt må jag säga. Mycket skvaller. Oh yeah! ;)

Läste på Malins blogg att ngn slängt in en elak kommentar om Carro.
Asså helt ärligt, vad är felet på folk eller?
Så ovärt att ens skriva en sån kommentar. Som anonym också.
Det gör saken ännu värre. Att människan som säkerligen inte ens känner
Carro och sen säger en sån sak om henne inte ens kan stå för det.
Asså palla :/ Men men, det finns folk till allt, så är det bara.

Ne nu hade jag tänkt att kolla klart på en film jag ej hann se klart i lördags.
Skriver kanske ett inlägg senare. Byebye!