Jobbaaa.

Kommentera
Ja nu är det inte långt kvar tills jag börjar jobba. Så himlans skönt att det är såpass nära så man inte behöver cykla i en evighet =) Ska bara jobba 5 timmar så vi får hoppas att det går fort, är ju inte så sugen egentligen på att jobba men vad gör man inte för lite cash.

Hade egentligen bestämt mig för att sova vidare efter mitt förra inlägg men valde att strunta i det. Istället så gjorde jag iordning en pasta & kycklingsallad. Blev helt okej faktiskt. Så nu har jag värsta bunken med sallad i kylen ifall ngn är sugen. Haha. Funderar på att ta lite till innan jobbet. Det vore gott! höhö. Aja, efter det så kände jag att jag tvungen att diska. So I did och plockade även iordning i resten av lägenheten. Ser inte allt för jävligt ut här nu iaf. Skönt det. Jag och Malin gjorde iordning oss här igår och ja dom flesta vet ju hur det kan se ut när tjejer gör iordning sig för utgång. Totalt kaos plus att vi blev svinstressade i slutet.. Jaja. Bra blev det iaf =)

Får hoppas att Malin lägger upp lite bilder från igår som man kan knycka ;)

Ha det bra så länge. Puss

Jag saknar min baby. Vakna nu =)