Utvilad. Hell yeah!

Kommentera

Tro fan att jag har sovit.. Och sovit.. och sovit. Det märktes att jag inte fick ngn sömn natten innan. Jobbet klarade jag bra igår, vi slutade strax innan tre. Drog hem och käkade baguette med baby och Anders innan våran tvättid började.. Jag var med första timman och tvättade. haha. Sen stenslocknade jag på soffan ! Jaa, jag  var ganska trött.

Somnade ju redan klockan sju typ. Vaknade kanske 3 gånger under kvällen. Tog en cigg och somnade sen om igen. Hehe, gött. Men så jättebra var det väl inte. Jag ville ju städa och handla och greja igår under tvättiden. men icke sa nicke, så blev det ej. Well well..

Idag efter jobbet ska jag förmodligen ta en fika med Oscar bland annat.. Blir nog så trevligt så! Tänkte försöka kolla efter något snyggt att ha på sig också.. Till fredag kanske? Om det nu blir så att man går ut.. Vet inte om jag är så jättesugen längre.. Min näsa är paj :( Men det kan ändras fort! hehe.

Aja, skriver vl'ä sen. pusssssss