Long time no see, or not..

Kommentera

Tog väl inte mer än en dag innan jag hittade en dator och kände att jag borde updatera lite.
Har väl inte hänt så jättemycket men trevligt som tusan har jag haft än så länge :)
Igår så grillade vi och unnade oss lite alkohol.. Haha, känns som att jag lär öka i vikt gaaanska mycket under dessa slappa dagar. Massa god mat i överflöd och när det gäller alkohol så unnar man sig en liten då och då. Men men, man är ung och har semester :)

Iaf idag har vi göttat oss i solen och passat på att göra lite nytta. Sola är ganska tråkigt men att arbeta halvnäck i strålande solsken, det är prima ;) Johan har målat fönster och jag har gett mig på alla rabatter. Ogräset ska bort innan jag lämnar Kumla.. Faktiskt ganska kul ska jag erkänna men det kanske beror på att jag själv inte har någon trädgård att fixa & dona i hemma.. Probably..

Cyklade även in en sväng till Kumla förut. Måste erkänna att jag blev positivt överraskad. Fanns allt en del, kanske inte "top notch". Haha, men ändå.. Unnade oss sen öl och spelade bort lite pengar, inte bra men ehhh.. :p

Jag har ju även nämnt tidigare att dom har tre kissekatter, varav två är kattungar. Visserligen inte supersmå men helt adorable ändå. Har faktiskt en som springer runt i sängen här nu och busar, så söt!

Det enda negativa med visiten här än så länge är att myggorna verkar ha upptäckt att det kommit lite nytt blod till området. Dom har verkligen tuggat sönder mina ben. Räknade förut, tjugofem myggbett på bara benen. Fattar ni, tjugofem! Visst att jag är poppis, men i helt fel gäng. Haha.. Så ja, jag ser lite miffo ut på benen. Har typ ett extra knä plus en ny världsdel precis under häcken. Sexy mama, eller inte.. Beklagar mig lite då och då men det har jag rätt till..

Nu blir det en kvällpromenix med min kära make och sen myspys. Antingen i sängen eller framför teven med massa snask. Mumma! Haha, som jag sa.. Kilona lär öka. Men men, bara att bita ihop och träna bort sen :)

Puss och kram!