Mothers day ;)

Kommentera

Igår så var jag ju med Caroline. Började kvällen med kaffe och datorn. Sen åt vi bakpotatis och kollade på Eurovision. Haha, var värsta domarna :p Skoj skoj! Jag tycker att det var ett bra bidrag som vann hela skiten. Lite speciell låt men ändå bra och texten kommer säkerligen till slut etsa sig fast i huvudet så att man kan sjunga den när som helst. Brukar bli så! :)

När det började närma sig programmets slut så fick vi för oss att vi skulle gå till Strand. So we did. Märkte dock ganska snabbt där att vi inte tyckte strand höll måttet denna kväll. Så vid tio över ett traskade vi till Stadt och avslutade kvällen där med lite dans. Mycket trevligt! Drog efter det hem till Caroline där vi käkade massa gott och kollade på Mia & Klara-klipp. Så jävla roligt! Sen när Henke kom innanför dörren så hoppade jag på biken och drog hem!

Även idag så har jag vart på ågårdsvallen. Silva & William gick ju vidare i klassfotbollen så dom spelade även idag. Den första matchen kollade jag inte på men den vann dom och fick spela ytterligare en match. Den såg jag och då åkte dom tyvärr ut. Spelade jättebra faktiskt så det var lite tråkigt.. Men men åkte då hem till mamma och käkade mat. Har myst med katterna, läst tidning ute i solen, slappat framför teven och sen så har jag även matat hästarna. Haha, det ni ;)

Nu kom jag precis hem från Caroline där jag har druckit kaffe med henne och Malin :) Tänkte ta mig en dusch snart och sen invänta min kära man som kommer hem snart! Myyyys då!

Även fast jag egentligen inte tycker om när dom sjunger på sitt hemspråk i Eurovision så är dessa två låtar ändå dom jag gillade bäst! :)

Serbiens bidrag;



Frankrikes bidrag;