Rala!

Kommentera

Yes, här är vi! Om lite mer än 12 timmar så beger vi oss mot Hallsberg, då är det dags att åka hem. Måste ju hinna hem i tid till Diggiloo ute på Läckö! ;) Vi får hålla tummarna för att vädret blir bra. Då kan det inte gå fel med lite picknick, bra musik och underbart sällskap :) Får se om det blir lite vin också, beror på hur vi tar oss dit.

Jag och min kära kom precis tillbaka efter en promenad med Zlatan. Nu ska vi grilla hade vi tänkt, andra dagen i rad! Blev en ganska kort visit denna helgen men vi får fara tillbaka om några veckor igen. Men jag tycker ändå att vi har hunnit med en del. Typ.

Igår grillade vi och drack lite öl & vin. Sen vid halv elva så hoppade jag och baby på räsercykeln och for in till Kumla. Hem till Johans kusin Kenny och hans flickvän Marie. Där satt vi i några timmar. Drack öl, uppdaterade och went down the memorielane ;)

Idag så har vi varit på Marieberg köpcentrum. Jag blev ett par skor och en dress rikare. Bilder på det och mina andra nyköp får jag väl ordna när jag kommer hem. Brukar låta så ;p haha! Blev en sväng till Pizzaplanet också, grymt stora och mättande pizzor. Jag åt en slice sen fick det va nog! Jag tog kort på pizzan men tvivlar på att det kommer framgå hur stor den egentligen var. Jaja.. Sen så har jag och Leif haft yatzy-marathon. Blev lite hetsigt där ett tag men vi avslutade turneringen som vänner. Haha :p

Nu ska jag sätta på mig ett par byxor och va social.
Puss på er.