Suck

Kommentera

Jag är lite dålig på att skriva här, jag vet. Nu borde jag väl egentligen inte skriva för imorgon ska jag till jobbet och göra lite övertid. Lika bra att få det gjort så klockan åtta sitter jag på jobbet :)

Sex timmar ska jag göra, så klockan två när jag slutar ska jag hämta upp mitt hjärta och lilla Nila så ska vi hem till mamma på födelsedagsmiddag. Zlatko fyller 38, ska bli trevligt att ha familjen samlad. Får hoppas käre bror Tony också kommer ut. Inte alltid man träffas nu när han stänger in sig i sin lägenhet med sin roommate. Haha :)

Nila ska faktiskt sova över hos oss imorgon. Ska bli så mysigt så. Vi har köpt hem massa barnförbjudet snask som hon förmodligen inte får hemma ;) haha så ska det va när man sover över hos favorit-tant och farbror! Eller hur?!

Hepp nu ska jag väl försöka sova!
Puss och godnatt!