Gud straffar mig?

Kommentera
Jag har funderat lite på om gud straffar mig för två saker. Dels att jag har kastrerat mina damer och därmed inte fört deras skönhet vidare.. Och sen för att jag vart slapp och inte ordnat mitt körkort tidigare.. Sån jävla skit alltså! Natten har vart sådär, jag har vaknat flera gånger inatt och sprungit in på toa för att kolla till Nala. Jag funderade starkt på att sova inne på toaletten med henne men jag fick inte för Johan..

Sen i morse innan jag gick till jobbet så såg jag att två av tre stygn hade lossat. Så efter ett samtal med veterinären så blev det sagt att vi får komma in med henne igen och lämna henne över dagen.. Stackars stackars Nala..

Fan igår så satt jag och Johan och pratade om att det var skönt att det gått så bra och att vi typ kunde pusta ut men inte riktigt än :/