En flytt blir det

Kommentera

Yes, idag så var jag och hjärtat och skrev på kontraktet på den nya lägenheten! :) Det känns som att det är år och dar kvar tills vi flyttar men tiden går väl fort antar jag.. Det som är lite tråkigt bara är att jag har helt tappat suget för att ha fint i våran nuvarande lägenhet. Känns som kriget hemma.. Måste städa sen!! Min man har väl inte gjort det idag antar jag, han är halvt om halvt utslagen efter att ha gjort sitt första nattpass. Inatt ska han jobba igen. Känns så himla konstigt att han inte är hemma om nätterna.. tomt tomt.. :/ Men sen är vi lediga några dagar tillsammans :)

Jag håller tummarna för ett bilköp då också :)
Måste ha en bil.. !

Nu sitter jag iaf på jobbet och ska ta mig igenom dom sista två timmarna.
Sen ska jag hem och mysa med hjärtat en timma innan det är hans tur att bege sig till jobbet.
Puss på er.