Det händer lite grejer

Kommentera
Idag så började jag ju utbildningen på min nya kompetens. Mycket att läsa in, så är det. Så himla tråkigt bara att lämna min gamla grupp. Man har ju sina guldkorn där kan man säga. Men som jag nämnt tidigare, jag hoppas på att finna fler i nya gruppen :)
 
Annars idag så har vi hunnit med en kaffesväng hos Emma och Mattias. Så mysigt så! Snart är vi ju grannar igen, det kommer bli prima! :) Sen iaf hem snabbt och vända för att åka och kolla bil. Visst fan åkte vi därifrån med den också. Så nu har jag en ny golf. Denna gången blev det en blå och 1,6. Känns hur bra som helst!
 
Nu ska jag väl slå mig ner i soffan innan jag intar sängen. Lång dag imorgon. Först utbildning och sen lektion på kvällen. Kanske borde öppna boken och läsa lite.. Puh..
 
Bilderna är inte topnotch men det är bilder ;)