Uppgraderar mig

Kommentera

Idag fick jag besked om att jag ska få byta kompetens. Eller rättare sagt jag ska få ytterligare en kompetens, dvs jag kommer att ha dubbla. På måndag så börjar jag utbildningen på jobbet och den ska pågå i ca fyra veckor. Jag lär väl vara helt slut dessa veckor känns det som. Utbildning på dagarna at work och sen studier på kvällen vissa dagar. Men så får det va. Det bör ju gynna mig i slutändan.

Egentligen så borde jag sova nu, för längesen om jag ska vara helt korrekt. Jag ska faktiskt upp om en timma igen. VMA-galan inatt ju. Fått för mig att kolla på den live. Haha. Jobba imorgon ju.. Hur ska detta gå? Det får det helt enkelt göra, om inte så somnar jag ju i soffan. Det är ju det som är det jobbiga. Att hålla sig vaken framför teven. Morgondagen på jobbet är ju nemas problemas. Because it´s fucking friday! :D Plus att jag har ju grymmingkollegorna, som jag visserligen göra sista dagen tillsammans med imorgon. För ny kompetens innebär även ny arbetsgrupp och ny chef. Där har vi ju kruxet, men det kommer nog gå jättebra och jag lär forthoppningsvis trivas lika bra i gruppen som jag kommer till :)