End of the week

Kommentera
Ännu en vecka är förbi, dagarna går sjukt fort. Denna veckan har jag ju bara jobbat tre dagar med undantag för igår och idag som jag var inne tre timmar per dag och gjorde övertid.. Tre timmar känns knappt så det var enkelt gjort :) 

I fredags så var vi ju hos svärmor. Vi hjälpte henne lite med tekniken och vi fick mat ;) porterstek, så galet gott! Kattis hjälpte oss även att sy lite då jag köpte ett begagnat spjälskydd för ett tag sen som egentligen var för vanlig spjälsäng. Vi har ju en vagga nu i början och de är lite mindre i omkrets. Iaf, vi anpassade det mer efter vaggan. Gjorde en ny kant helt enkelt ;) senare på kvällen så grejade jag det sista på skyddet, satte dit nya band att knyta runt spjälorna :) Nu sitter det på plats iaf, ca 100 kr med material. Billigt och bra. Som jag säkert nämnt tidigare så kan affärerna med att mjölka föräldrar på pengar. Galet dyrt är det med vissa saker! Då man brukar byta ut vaggan redan efter några månader till vanlig spjälsäng så väntar jag med att köpa ett nytt tills då :) Jag har redan ett som jag spanat in ;) 

Senare på kvällen så satte vi ihop tv-bänken. Så jädra jobbigt att man måste göra sig av med den gamla bara. Jag försökte skänka bort den på Facebook men har inte fått napp. Haha, jag är inte förvånad. Lillan tror att hon är en bäver och har förstört den på ena sidan, big time :p 

Igår efter övertiden så gick jag och hjärtat på loppisen i arenan. Kom hem med ankelvikter för 5 kr, en seriebok med Elvis för 5 kr och ett babygym för 120 kr. Som hittat! :)

Nu ska jag ta mig en lång dusch och sen blir det film. Jobbar kväll imorgon så  lite sovmorgon blir det även imorgon ;) 







Bakat har jag ju gjort också ;)


Morgonmys!



Ett sånt babygym blev det :)