31 augusti 2016

Kommentera
Idag gjorde jag min sista arbetsdag för detta året! So strange! 31 augusti 2016 är till och med-datumet för min tjänstledighet. Helt bananas om jag ska vara helt ärlig! Dock är planen att gå in och arbeta en viss tid innan det datumet för att sen återgå till föräldraledigheten men ändå.. Idag gjorde jag min sista dag. Nu har en av mina livs längsta ledigheter startat. Wunderbar men... steg ett, smälta hur länge jag faktiskt ska vara ledig. Steg två, inse och smälta VARFÖR jag är ledig.. haha! Still not there yet.
 
Dock var min sista dag med min arbetsgrupp igår då det inte är så många som arbetar helger så igår sa vi alla hejdå och jag fick en liten mobil till körven att hänga upp, Blir nog vid skötbordet men är inte helt hundra än ;) Grymma Kristin hade tydligen lyssnat på mitt tjöt de senaste månaderna och hon hade köpt en brie-tårta till mig. Den ligger i kylen och väntar fint på mig nu! Bara bubblet som saknas nu. Får inhandla det i veckan!
 
Well well, tio dagar till beräknad förlossning. Förhoppningsvis så behagar han att kika ut lite tidigare. Typ ikväll funkar för mig :p hehe, vi får la se! Nu blir det "Orange is the new black"-maraton och gos with my man!