Älskar värt!

Kommentera
Hallefuckinglujah! Idag kom solen tillbaka på besök. So lovely! Solen sken in i lägenheten när jag vaknade och kaffet drack jag på uteplatsen med missarna. Så jädra gött! Den där uteplatsen alltså, den är guld värd. Så många timmar jag spenderat där sen vi flyttade in! Det får snart bli en grillpremiär känner jag. Korv med bröd är enkelt och bra fint alltså :) får se när det blir dock då det fina vädret inte verkar hålla i sig.. :/ men vi går ju mot vår och sommar så tids nog är väl solen vår vardag :)

Idag har jag jobbat kväll. Det har gått fint. Haft två möten under dagen och det är ju alltid skönt med lite variation och avbrott i kundmötet. I brist på matlåda så fick Waynes serva mig en grillad bagel & en islatte. Funkade fint! Nu blir det att krypa ner och kolla på Walking dead. Började på säsong 5 igår och guuuuud så jag saknat det. Det är så bra! Jag satt och hejade och slog med näven i luften över hur grymt det är. Haha, true story ;)