Houston, we have a problem..

Kommentera
Ja herregud, just nu trivs jag inte i mitt hem ska ni veta. Det ser ut som att vi precis flyttat in. Tomma väggar och saker precis överallt! Då jag nu gjort min runda på Ullared och har en stor del av det som jag anser behövs så bestämde vi oss igår för att hämta hem vaggan så att vi kan börja möblera om. Idag bor vi ju i en tvåa och det finns inga tomma utrymmen för nya möbler egentligen. Så kort och gott, en vagga in och en annan möbel ut. Jag kan ju inte hålla mig heller utan måste börja riva direkt! 
 
Det bästa vore om vi kunde ta fram utemöblerna så att det gör plats i förrådet men det känns lite tidigt. Sen vill man ju inte sälja saker bara för att.. Tur att svärmor har en tom övervåning i värsta fall där man kan låna lite plats för möbler. Undviker helst detta men det är en möjlighet iaf. Det allra bästa vore ju om vi hittade en större lägenhet inom en snar framtid :)
 
Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe. Ska snart äta lite frukost och så för idag ska jag nämligen jobba. Söndag mellan 12,30-21,15 är verkligen de tråkigaste passen tycker jag! Jobbar hellre en fredag kväll samma tider. Söndagar är heligt :p Haha. Eh, det går fint att jobba. Jag fick tre söndagspass under hela schemaperioden fram tills att jag går hem så jag ska inte klaga! :)