Julkänslor

Kommentera
Det närmar sig jul. Snart är det bara en månad kvar till julafton. Say whuuut?! Jag har ingen feeling what so ever och har heller inte köpt en enda julklapp. Nu köper ju vi visserligen inte så mycket eller stora julklappar men ändå. Något ska ju paketeras och ges bort.. Jag tänker att den planeringen får bli efter Johns namngivning. Blir lagom till löning då också! För i dagsläget så är jag ju helt inne i hösten! Visserligen har vi fått några sämre dagar det senaste och med det så syftar jag på regnet. Annars så kikar ju solen fram då och då plus att när löven fortfarande satt på träden med sina nya färger så var det ju helt ljuvligt! Denna hösten har vart grym! Fortfarande helt ok men nu kanske man snart ska kalla det en varm vinter? För det är ju ganska varmt ute fortfarande tycker jag.. Nu kör jag väl inte så mycket bil iofs och verkligen inte på kvällarna men det verkar ju inte vart några noll grader eller har jag bara missat det?! 

Jaja, kallare är det ju ute men ingen vinter. Jag skulle dock uppskatta lite snö och lagom kyla. Bara för att ljusa upp utomhus. Nu är det så jävla mörkt ute och det är inte alls kul. Visst att jag älskar att ligga inne med tofflor och mysisar under en filt men nu med John så är det ju också mysigt med barnvagnspromenader och frisk luft. Tråkigt nog så känner jag mig inte trygg ute längre när det är mörkt. Även om klockan bara är strax efter fyra så känns det inte bra. Gud vet vem som lurar i mörkret. Ne usch, görtråkigt att man känner så.. Jävla sjuka idioter runt om i världen som gör att det blir såhär.. :( 

Nu ska jag kolla på film i sovrummet men kommer nog slockna tror jag. Helt ok, söva är alltid gött ju ;)